perjantai 6. elokuuta 2010

DÈJAVU


Luulin tosiaan ettei täällä oo paljookaa mitää, mikä olis samanlaista kun kotona, mutta jälleen kohtalo osoitti vihreällä pilkkasormellaan, että olen väärässä. Olin nimittäin ekoissa aussibileissäni, ja voin kertoo että täällä on sama musiikki, sama lämpötila, samanlaisesti kännissä olevat ihmiset (osa nuolee tuntemattomien kaa ja osa tappelee)... Kyseessä oli siis erään tytön 18-vee partyt. Kutsun saaminen kävi kätevästi, tyttö jolle en koskaa oo puhunu huusi vaan koulunpihan yli sillee: "hei sää, sut on sitte kustsuttu mun bileisiiiiiiin!!" olin et ahaokkiitoskatonjosvointulla.
Ja niin siis hostveljeni lauantai-iltana selvitti mulle A) missä ne bileet on B)kuka sinne menee C) kenen kyydissä voin mennä. Ja kas, kaksikymmentä minuuttia, ja auto pysää talon eteen. Se oli sillee: sun kyytis tuli! mä en voi tulla kun mulla on peli aamulla, mutta kukasennimiolikin vie sut :DD Joten matkaan hopea.
Bileissä sitten sattui ja tapahtui kaikenlaista. Mun päähän iskettiin kissankorvat (en viekää tiiä mistä ne tuli) kun ne oli naamiaiset, käteen annettiin vodka cruiser ja sanottiin et tuu tanssii. Paikkana oli tän tytön talon valtaisa autotalli, joka oli tyhjänä, muutenkun et siel oli noi valot ja dj-laitteistot.
Ilta etenee, ja sitten joku saa idean: sytytetää bensapalo! tuumasta toimeen. Henkilöt sytyttävät sitten kanisterilla tulen roskatynnyriin, mutta sitte oho!-se-vähä-levis, ja oho!-nyt-sytty-pienoinen-maastopalo ja SHIT-nyt-sytty-se-kanisterikin...
Joten jännittävän hetki: posahtaako kanisteri tuhoten ihmiset ja irtaimiston, vai sammuuko se??
No ei se sitten poksahtanut, mutta sen sijaan synttärisankarin iskä ryhtyy jahtaamaan sytyttäjiä, ja saatuaan yhen kiinni murtaa siltä nenän. !!! Tässä kohtaa mää poistun takavasemmalle ja lähen enviekäämuistasennimee kyydillä kotiin.
Koulussa kuulin sitten että ambulanssikin oli tilattu, kun päivänsankari sai stressin ja alkoholin yhteisvaikutuksena pyörtymis-kouristelukohtauksen..
Että näin siis viimeviikonloppuna, ja huomenna mennää taas. On kuulemma hieman tasokkaampaa juhlintaa tiedossa :D Päivittelen uudestaa hyvin pian, mikäli bensa ei tälläkään kertaa räjähdä...

5 kommenttia:

  1. eiii helvetti mitä meininkiä! :D kuulostaa niin paljon sekommalta kun täällä<3 kyllä määkin murtaisin jonkun nenän ja sillee ! wouu pidä lippu korkeella sielä hullunmyllyn keskellä:)

    VastaaPoista
  2. Ei jösses mitä menoo :DD!! määku luulin et suomalaiset on pahoja!

    VastaaPoista
  3. Kuulostaa varsin tutulta meiningiltä! Helmi jatkaa samaan malliin! <3 ikävä on, kuulin jo vähä juttua niist UUSIST bileistä...... ;)

    VastaaPoista
  4. eii hittooo! mitä menoo siel oikee on! :D ja joo määki kuulin ;DD et go girl!!

    VastaaPoista
  5. Jaaaahaas KUKA meni juorumaan?? tai KETKÄ? :DDD heheh nojoo siinä kävi vähä sillee, olin kuolla sunnuntain aamiaisella :D semi-vaivaantunutta

    VastaaPoista